FAQ
Знайдіть відповіді на свої запитання, в розділі запитань, що часто ставляться.
Цифровий маркетинг
Так, цифровий маркетинг — одна з економічно ефективних форм маркетингу, доступних для бізнесу. У порівнянні з іншими більш традиційними формами маркетингу легше точно виміряти результати ваших маркетингових кампаній, що дозволяє вам приймати обґрунтовані рішення про цінність, яку вони приносять. Добре спланована цифрова маркетингова кампанія може принести значний прибуток за ефективного її впровадження та за відносно скромних інвестицій.
Цифровий маркетинг дозволяє вам досягти своєї цільової аудиторії способами, які не дозволяють традиційні форми маркетингу. Залежно від використовуваних каналів ви можете точно орієнтуватися на свій ринок на всіх етапах покупки, доносячи до них релевантні повідомлення та контент. Цифровий маркетинг також піддається точному виміру, тому ви можете точно оцінити, де ваші маркетингові зусилля мають найбільший вплив.
SEM - це абревіатура для маркетингу в пошукових системах, який є загальним терміном для маркетингу в пошукових системах, таких як Google і Bing, і включає як SEO, так і PPC-рекламу.
SEO або пошукова оптимізація описує процес маркетингу спеціально для органічних (безкоштовних) результатів пошуку.
Пошукова оптимізація (SEO) фокусується на просуванні веб-сайту в результатах органічного (безкоштовного) пошуку з метою покращення його видимості за релевантними ключовими словами та термінами, що їх цільова аудиторія використовує.
Маркетинг з оплатою за клік (PPC) показує рекламу тим самим користувачам на основі ключових слів, демографічних даних або іншого націлювання, але працює як система, що базується на аукціоні, де рекламодавець стягує плату за клік за своїм оголошенням.
Реклама PPC доступна на різних онлайн-платформах, включаючи пошукові системи, такі як Google та Bing, та соціальні мережі, такі як Facebook та Linkedin.
SMM (маркетинг у соціальних мережах) - це процес підвищення впізнаваності бренду та залучення на різних соціальних платформах. Ви створюєте свій бізнес-персонаж та просуваєте свої послуги чи продукти на кожній платформі.
Маркетинг з оплатою за клік (PPC) показує рекламу тим самим користувачам на основі ключових слів, демографічних даних або іншого націлювання, але працює як система, що базується на аукціоні, де рекламодавець стягує плату за клік за своїм оголошенням.
Реклама PPC доступна на різних онлайн-платформах, включаючи пошукові системи, такі як Google та Bing, та соціальні мережі, такі як Facebook та Linkedin.
SMM (маркетинг у соціальних мережах) - це процес підвищення впізнаваності бренду та залучення на різних соціальних платформах. Ви створюєте свій бізнес-персонаж та просуваєте свої послуги чи продукти на кожній платформі.
Існує безліч різних типів та підходів до цифрового маркетингу, кожен з яких має свої переваги. Деякі з основних типів включають:
Пошукова оптимізація (SEO)
Плата за клік (PPC) – Google Ads, Bing Advertising, Facebook Ads
Соціальний медіа-маркетинг
Контент-маркетинг
Медійна реклама
Нативна реклама
WebDS може допомогти з усіма формами цифрового маркетингу, наведеними вище, з командою експертів, що спеціалізуються в різних галузях. Не знаєте, який тип найкраще підходить для вашого бізнесу? Зв'яжіться з нами для дружньої бесіди без будь-яких зобов'язань щодо ваших вимог, і ми порадимо вам, що підійде саме вам.
Пошукова оптимізація (SEO)
Плата за клік (PPC) – Google Ads, Bing Advertising, Facebook Ads
Соціальний медіа-маркетинг
Контент-маркетинг
Медійна реклама
Нативна реклама
WebDS може допомогти з усіма формами цифрового маркетингу, наведеними вище, з командою експертів, що спеціалізуються в різних галузях. Не знаєте, який тип найкраще підходить для вашого бізнесу? Зв'яжіться з нами для дружньої бесіди без будь-яких зобов'язань щодо ваших вимог, і ми порадимо вам, що підійде саме вам.
Цифровий маркетинг відноситься до будь-якої форми маркетингу, в якій використовуються онлайн-канали та технології, підключені до Інтернету (наприклад, комп'ютери та смартфони) для націлювання на аудиторію. Цифровий маркетинг має бути життєво важливою частиною маркетингового комплексу для будь-якого бізнесу.
Стратегія цифрового маркетингу
Основними елементами маркетингової стратегії є ваша цільова аудиторія, цілі та завдання, а також тактика, яку ви використовуватимете для активного просування на вашу цільову аудиторію та досягнення ваших цільових показників ефективності.
Яким би не був розмір вашого бізнесу, важливо, щоб у вас була маркетингова стратегія, щоб переконатися, що будь-яка маркетингова діяльність, яку ви робите, відповідає вашим цілям та завданням. Наявність стратегії означає, що у вас є чіткі кроки для досягнення ваших цілей, будь то короткострокові, середньострокові чи довгострокові.
Це дає вам чіткий план, якого потрібно дотримуватись, і щось, що можна порівняти з вашими результатами. Якщо у вас є план для досягнення певної мети, але цієї мети не було досягнуто, тоді потрібно буде проаналізувати діяльність, щоб переконатися, що вона підходить для цієї мети.
Лідогенерація
Лідогенерація потрібна для зростання будь-якого бізнесу. Наявність стратегії означає, що ви можете підтримувати постійний потік потенційних клієнтів у своїй вирві продажів. Стратегія лідогенерації буде комплексний план того, як ви збираєтеся залучати потенційних клієнтів, з описом вашої цільової аудиторії, каналів, які ви будете використовувати для її досягнення, і тактики, яку ви будете використовувати для перетворення їх у потенційних клієнтів.
Припускаючи, що у вас (сподіваюся!) вже є процес лідогенерації, краще почати з огляду вашого поточного процесу. Чи добре він працює? Чи задоволені ви якістю лідів? Які області можна було б покращити? Після того, як процес буде вдосконалений, ви можете почати працювати над збільшенням кількості потенційних клієнтів у вашій вирві.
Якщо у вас є стратегія та процес генерації лідів, настав час активізувати маркетингові зусилля, щоб збільшити кількість лідів у вашій вирві. Визначте свою цільову аудиторію та місця, де ви можете її охопити, сплануйте ефективну маркетингову стратегію з чіткими кроками та цілями, потім реалізуйте свою стратегію та оцініть її результати.
Те, як ви будете залучати потенційних клієнтів для продажу, буде залежати від вашого бізнесу та цільового ринку. Визначте свою аудиторію, вивчіть канали, які дозволять вам ефективно достукатися до них, а потім сформуйте чітку стратегію з цілями та завданнями, яким ви будете слідувати при просуванні до них.
Нові ліди можуть прийти із будь-якої сфери бізнесу. М'яка генерація лідів може походити від того, що ваші клієнти були задоволені та вони порекомендували вас, до заохочення людей залишати відгуки в Google, щоб завоювати довіру в цифровому просторі, від регулярного спілкування в мережі, щоб ваш бізнес був відомий цільовому ринку. Генерація жорстких лідів є більш стратегічною і буде включати дослідження бізнесу, спекулятивну розсилку електронною поштою або навіть відповідь на телефонний дзвінок! Наявність чіткої стратегії та процесу лідогенерації дозволить вам постійно генерувати нових лідів.
Саме тут у гру вступає хороша стратегія лідогенерації, маркетингу та продажу. Якщо ви визначите риси, які роблять потенційних клієнтів якісними для вашого бізнесу, то ви зможете зосередити свій маркетинг не тільки на залученні цих якісних потенційних клієнтів, але й на оцінці їх якості та того, на якій стадії купівельного циклу вони знаходяться у цей час.
Ми спеціалізуємося на використанні методів цифрового маркетингу для залучення потенційних клієнтів як для себе, так і для наших клієнтів. Використовуючи цілу низку методів, від залучення органічного трафіку з Google до створення привабливого контенту в соціальних мережах, ми можемо постійно залучати цільовий трафік, що призводить до високоякісних лідів.
Соціальні мережі
Ви можете залучати клієнтів на Facebook, підтримуючи активну соціальну присутність. Це включає стратегічне розміщення і тактичне розміщення. Ваші стратегічні пости мають бути інформативними, привабливими та візуально привабливими та візуально привабливими. Ваші тактичні пости можуть бути більш неформальними, забавними, утримувати свіжі новини та забезпечувати привабливість вашого бренду для вашої демографічної групи.
Facebook - відмінний інструмент від впізнаваності бренду до продажу. Ви можете використовувати платформу по-різному. Коли все зроблено правильно, використання Facebook для вашого бізнесу дає можливість охопити нову аудиторію, залучити потенційних клієнтів і збільшити продажі.
Ви можете органічно просувати свої продукти через свою бізнес-сторінку або через рекламу у Facebook. Ви також можете просувати свої продукти за допомогою позитивних відгуків, рекомендацій клієнтів та привабливого візуального контенту.
Перевірте діаграми, щоб побачити, хто правильно реагує на рекламу. Ви можете звузити або розширити свою аудиторію, якщо вважаєте, що ви не досягнете потрібних людей. Щоб покращити своє оголошення, уважно слідкуйте за націленням, поки не отримаєте бажаного результату.
Ви можете просувати свій бізнес через Facebook, створивши бізнес-сторінку. На цій сторінці ви можете створювати події, сторінки розташування, пропозиції та навіть рекламувати вакансії.
По-перше, вам знадобиться піксель Facebook у серверній частині вашого веб-сайту, щоб відстежувати трафік, що доставляється Facebook. Звідти ефективна реклама на Facebook включає платну рекламу, встановлення бюджету, створення маркетингової стратегії та навчання за допомогою Audience Insights.
Виділення бюджету на рекламу у Facebook може бути дуже корисним за наявності ефективної стратегії. За допомогою реклами ви можете охопити свою цільову аудиторію, вибравши регіон, віковий діапазон і навіть кілька різних мов. Ви можете контролювати, хто побачить ваш продукт, що в кінцевому підсумку підвищить відвідуваність вашого сайту та ваші конверсії.
Маркетинг у соціальних мережах (SMM) — це загальний термін, який використовується для опису просування вашого бізнесу на будь-якому з різноманітних онлайн-каналів, які дозволяють користувачам створювати контент та ділитися ним, а також брати участь в обговореннях у публічних та приватних спільнотах. Є буквально сотні каналів соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube та Pinterest.
Професійне агентство з маркетингу в соціальних мережах розробить єдину стратегію в соціальних мережах, а також ефективно керуватиме та координуватиме ваші канали у соціальних мережах, занурюючись у ваш бренд і створюючи канали у соціальних мережах для залучення зацікавленої та впливової спільноти від вашого імені.
Веб-дизайн та розробка
Взагалі кажучи, і залежно від технічної специфікації, ваш веб-сайт буде запущений протягом шести-восьми тижнів після отримання підписаного замовлення на купівлю та оплати, за умови, що весь необхідний вміст та інформація були надані.
Ми користуємось послугами трьох різних постачальників хостингу і надаватимемо відповідні рекомендації в залежності від розміру вашого веб-сайту, необхідної функціональності та очікуваного трафіку.
Так – більшу частину. Кожен веб-сайт, який створює WebDS, поставляється із CMS (системою управління контентом). Це означає, що ви можете редагувати текст на сторінках так часто, як вам подобається, і змінювати такі речі, як спеціальні пропозиції, фотографії, ціни і т. д. у пакет вашого сайту.
Так, всі веб-сайти, які ми створюємо, є повністю адаптивними веб-сайтами, які чудово виглядають як на настільних комп'ютерах, так і на мобільних пристроях.
Так, всі наші веб-сайти створені з урахуванням пошукової оптимізації, тому Google може легко знайти та просканувати ваш веб-сайт.
CRM
На сьогоднішній день наша команда працює з такими CRM як amoCRM, Bitrix24, ZohoCRM, Pipedrive
Support
Так, наша команда надає повноцінну технічну підтримку після складання проекту. Ви вибираєте зручний для себе варіант співпраці, це може бути як повноцінний супровід, так і вирішення точкових завдань.
Фахівець тех. підтримки буде з вами на зв'язку в месенджері або телефонному режимі. У деяких випадках потрібне підключення до комп'ютера за допомогою таких програм, як Anydesk або Teamviewer.
Технічна підтримка здійснюється у порядку живої черги загальних звернень. Пріоритет надання технічної підтримки залежить від обраного тарифного плану.